15 Aralık 2010 Çarşamba

FORUMSUZ FORUM GÜNLÜKLERİ;

Kısa bir aradan sonra yeniden buradayız. Bazıları korkup kaçtığımızı falan sanmasın, onlar kendilerini biliyor. Şıracıya bozacıya bırakıcak değiliz ortamı, bizim de söylüyeceklerimiz olucak elbet.

Forumda herkesin eşit olduğu gayet belli forum yöneticilerinin yaklaşım tarzından. Kendilerinin çalıp kendilerinin oynuyacağı bir ortam oluşturmuşlar oynuyorlar bakalım..farklı sesler çıkınca da bastırmaya çalışıyorlar..sonrada yok sirkeci falan filan diye şov yapıyorlar. Genel moderatörmüş, evet belli konuşma tarzına bakın var mı itirazın diyor? Evet var ne olucak!!

daha önce beyazkovan ve arıcılık gen.tr den de kaydım silindi bu üç oldu.! Ama kendim için hiç üzülmüyorum. Nedenine gelince doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar hesabı. Dokuz forumdan kovulsam da biz bildiğimiz doğruları söylemeye devam edeceğiz.

Başkalarının sözlerine, farklı görüşlere, farklı fikirlere, farklı deneyimlere tahammülü olmayan insanların ülke arıcılığına ne gibi faydaları olur bilemem artık!!!

Arı bakanına gelince:
Hiçbir kimse forum yönetimine kafa tutamazmış. Kafa tutan kafamı tutuyor, hakkını mı arıyor! Herkes yazıp çiziyor yunus emre yazınca niye yazdın neden yazdın oluyor! Haklar verilmeyince tabi kafa tuttun deniliyor, neden kolay bir çözüm!
Kimin kimi tehdit ettiği veya meydan okuduğu da ortada! Zaten orasının ne formu olduğunu ben anlayamadım!
Yazmamıza çizmemimize paylaşımlarımıza izin verilmiyor ki neyi paylaşıcam! Herkes yazıyor biz yazdık mı niye neden yazdın gibi söylemler oluyor.

Hesap elbette ki sorarım! Hakkımı ararım. Paylaşım hakkı eşitse herkes eşit şekilde paylaşım yapacak.. sen yazıcaksın ben yazınca neden yazdın diyceksin! Yok öyle! Ben sizin şıracınız bozacınız şakşakcınız değilim!

Siz benim arıcılık kimliğimi soğrulamaya başlarsanız bende sizin arıcılık kimliğinizi sorgularım bakan efendi! Siz kendinizi ne sanıyorsunuz! Tekrar söylüyorum sizin deneye deneye öğrendik dediğiniz şeyleri biz yıllardır uyguluyoruz!

Ben sizin gibi forum açacaksam hiç açmam daha iyi.! Yaşınızı başınızı almışınız kocaman kocaman adamlar olmuşunuz hala bir hırs bir gayret içindesiniz nedir bu anlayamadım.!


forumdaki insanlara bakınca insanın gülesi geliyor.Çocuklar gibi birbirlerini şikayet ediyorlar.. Ali abi bakale! buyur yavrum ! Abi köylü arıcı mühteşem abiye sataşmış, atın abi onuda forumdan, yaşasın kötülük ve arı bakanı oleyy:)

1 yorum:

kazimazmaz dedi ki...

Eline ve ağzına sağlık Yunus Bey.
Bu forum sitesinde bende deneyinlerimi yazdım sen yanlış yazıyorsun diye yaşadıklarımı yalanlayıp benide forumdan attılar. Zaten açtıkları forum içinde kendileri çalıyor ve kendileri oynuyorlar dediğiniz gibi. Eğer herhangi bir alanda bu ne olursa olsun ilerleme kaydedilecekse bu olmaz diye kesip atarsanız yaptığınız bencillik ve yobazlıktan başka birşey olacağını sanmıyorum. Bu tür insanların bilim ve gelişmelere hiçbir fayda ve yararları asla olmaz.Bu zihniyet matbaayı Osmanlı'ya getirmeyen zihniyetle aynıdır.Olmaz diyene kadar nasıl oluyor onu tartışmak ve araştırmak önemlidir. Saygılarımla....

Arı Nakilleri

İzleyiciler