11 Kasım 2008 Salı

ANA ARI ÇİFTLEŞTİRME KUTULARINI İNCELEYELİM

aslında hepsi birbirinden güzel gördüğünüz gibi.ama iş genişleyince durum biraz farkediyor. hepside kullandığımız kutular iyi ya da kötü olsun.şimdi tek tek bakalım.
köpükten ilk kutumuz.bu kutu benim favorim arkadaşlar.çok kullanışlı bir kutu palet yaptırarak taşıması çok kolay.ayrıca içinde kek bölümü var ve normal çıta kullanmanıza gerek kalmıyor.çıtaları tek tahta çıtadan oluşuyor.bu kutuyu TKV den temin edebilirsiniz.
bu suntadan yapılmış kutu.normal seyri çiftleşme iyi.küçük çaplı işletmeciler için kullanılabilir.ama çok tavsiye etmiyorum.çok sıcak olduğu zaman arılar terkediyor.

normal çam ve normal girişli.bu tipler içinde en güzeli ve kullanışlısı.içinde kek bölümüde var.küçük çaplı kullanım dışında tavsiye etmiyorum.
normal çam alttan girişli.buda güzel bir kovan.kek bölümü bununda var.bunuda küçük çaplı kullanım dışında tavsiye etmiyorum.
köpük kutularımızdan ikincisi.normal tahta çıtalı ve kek bölümü var.kullanışlı bir ürün ama ben biraz kaba buluyorum.burda tercih sizin.bu kutuyu İnci. ya da Civan arıcılıktan temin edebilirsiniz.
bu kovanda ahşaptan eski basit sistem.çok kullanışlı değil ve kek bölümüde yok.tavsiye etmiyorum.
bu çiftli köpük kutumuz.kullanışlı tek kutuda iki ana yetiştirmek için ortadan bölünüyor.kek bölmeleride var.oldukça kullanışlı.benim açımdan kötü yanı içine arı çırparken biraz sorun oluyor.bu kutuyuda Civan arıcılıktan temin edebilirsiniz.
Ana sayfaya git.

Hiç yorum yok:

ARI NAKİLLERİ

İzleyiciler