11 Kasım 2008 Salı

JENTER KİT KULLANMAKTAN BIKTINIZMI BEN DOĞAL MUMDAN YAPMAK İSTİYORUM DİYORSANIZ

eğer bu iş için kullanacağınız hazır çıtalar yoksa ; almanız gereken gardolapların içindeki boruyu tutan fılanş,3,5-16 sunta vidası ve şarzlı matkabımız.
gördüğünüz gibi parçamızı güzelce ölçerek ortalı şekilde vidalıyoruz.ben üçlü yaptım ;siz ikilide yapabilirsiniz tercih sizin.



bu parçaları takınca yukarda gördüğünüz şekilde çıtalarımız oturucak.çıtaları nerden bulucam diye dert etmeyin elinizde bulunan eski çıtaların alt ve üst tarafını bu iş için kullanabilirsiniz.
normal oturmuş hali ve görünüşü.taktığımız parça gerçekten kullanışlı meme çıtalarını hemen çıkarıp takma olanagımız var .bu iş için marangoza özel çıta yaptırmanıza da gerek kalmıyor.
diğer kullanacağımız malzemeler se meme çıtaları, kalıplarımız ve mum eritme kabımız.gördüğünüz gibi hepsi çok basit yapılabilecek basit şeyler.
kalıbımız 15 li tam çıtaya uygun şekilde yaptırdım.kırmızı çizgiyle gördüğünüz kısımsa yüzüklerin standart olması için çizdim.muma buraya kadar batırdığınızda hepsi bi ayar oluyor ve gözede hitap ediyor.
mum eritme kabımızın üstten görünüşü.
iki kap arasında 2,5 cm lik bir mesafe var.suyun dolaşması için.
ayrı ayrı görünüşü kapların.bu kapları tost makinesi rezistansı takarak elektriklide yapabilirsiniz.
hepsi bi arada gördüğünüz gibi.fazla yerde kaplamıyorlar.ama işinizi oldukça kolaylaştırıyorlar.
malzemelerimizi kullanarak oldukça meme yaptık bugun.jenterden bıktım diyenler ve larva aktarabilenler bu sistemi kullanabilirsiniz.tercih sizin.
bahar hazırlıkları devam ettiği için kutumuzu doldurduk.sanırım bir iki kutu daha yapmam gerekiyor.hepsi kullanılacak.o kadar işin içinde bide bunla uğraşmak zorunda kalmıyacağım.
Ana sayfaya git.

Hiç yorum yok:

ARI NAKİLLERİ

İzleyiciler